Top
Helft van 65 tot 75 online
Dit bericht werd geplaatst op 23/12/2015 door Piet de Bekker

Ruim de helft van 65 tot 75 -jarigen bestelt online

Maar liefst 11,1 miljoen online shoppers! Het aandeel e-shoppers boven de 45 jaar is de afgelopen jaren het meest toegenomen. Inmiddels bestelt ruim de helft van de 65- tot 75-jarigen en één op de vijf 75-plussers wel eens wat via internet.

Het Centraal Bureau voor de Statistiek haalde vandaag het nieuws met cijfers over online aankopen. “Mannen geven online meer geld uit dan vrouwen”, was de belangrijkste kop. Maar net zo interessant vind ik de bevinding dat online shoppen inmiddels iets is van alle leeftijden.

Sommige mensen blijven terughoudend. Bijvoorbeeld vanwege zorgen over de veiligheid en privacy (30%), of omdat men geen creditcard- of persoonlijke gegevens wil afgeven. Zo’n 25% van de mensen zegt niet te weten hoe het moet. Tot slot heeft men zorgen over de correcte levering, klachtenafhandeling en retourprocedure.

Op onze site leest u bij Veel gestelde vragen precies hoe het bestellen en retourneren van hulpmiddelen werkt. We zijn aangesloten bij het betrouwbare keurmerk van Webwinkel Keur en handelen (natuurlijk!) conform de wet Koop op afstand. Daarmee hopen wij uw eventuele twijfels of zorgen weg te nemen.


Uw opmerkingen nemen we ter harte!

ouderen shoppen online

Volgens het CBS heeft vier op de tien e-shoppers in het afgelopen jaar problemen gehad tijdens het e-shoppen. Hulpwinkel evalueert permanent de tevredenheid van haar klanten.

Gelukkig scoort Hulpwinkel goed, zo blijkt uit de cijfers via Feedback Company. We krijgen van u maar liefst het cijfer 8,2 en bijna 90% van de klanten beveelt het bedrijf aan. In oktober schreef een klant “… wilde ik zeggen dat deze winkel mij op een uitmuntende wijze heeft geholpen en geïnformeerd over de bestelling. De mevrouw die mij via de mail "te woord stond" heeft mij direct en op een goede wijze geholpen. Dat maakt het voor mij (87 jr) gemakkelijk een bestelling te plaatsen. (…) De mevrouw waarmee ik via e-mail in contact kwam is een visitekaartje voor het bedrijf.”

Dit soort berichten maakt me blij. Daarvoor wil ik u bedanken! Goede feestdagen toegewenst, en neem vooral een kijkje bij onze kerstaanbiedingen.

Heeft u suggesties voor producten die wij in ons assortiment zouden moeten opnemen, of u wilt een ervaring met ons delen (review), dan kunt u contact opnemen via info@hulpwinkel.nl.