(0 item) -
€ 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Hulpmiddelen winkel is partner van MVO

Hulpmiddelencentrum bij Webwinkel Keur

Hulpmiddelen betalen met ideal

Veelgestelde vragen

Onze klantenservice staat elke dag van 08:30 tot 17:30 voor u klaar. U kunt ons telefonisch bereiken (076-8200813) of met ons chatten via de button rechts onder in beeld direct.

Als u wilt kunt u hieronder eerst bij onze veelgestelde vragen kijken of uw vraag daar beantwoord wordt.
 

Ik wil producten bestellen, hoe doe ik dat?

U kunt producten direct online bestellen. Producten die u selecteert worden in het winkelwagentje opgeslagen. Wanneer u zich al geregistreerd heeft, kunt u een bestelling afronden als u inlogt. Bent u nog niet geregistreerd? Dan wordt u als nieuwe klant gevraagd om een aantal gegevens in te voeren. Wanneer u het volledige proces heeft doorlopen, kunt uw bestelling plaatsen.

 

Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen vanaf € 50,- verzenden wij naar een adres in Nederland of België zonder aanvullende verzendkosten. Voor bestellingen onder de € 50,- bedragen onze verzendkosten de standaard PostNL verzendkosten € 6,75.


Hoe voer ik een kortingscode in?

Soms verstrekken wij tijdens specifieke acties met partners een kortingscode. Wanneer u een kortingscode heeft plaatst u eerst uw gewenste producten in de winkelwagen rechts bovenaan. Daar gaat u vervolgens met uw cursor opstaan (maar nog niet op klikken). U kunt dan kiezen tussen winkelwagen en afrekenen. U moet dan kiezen voor de button ‘Winkelwagen’. Daar kunt u uw kortingscode invullen.

 

Ik kan een product niet vinden op de website, wat nu?
Wij hebben toegang tot een enorme hoeveelheid handige hulpmiddelen. We hebben helaas nog niet alles in de shop staan. Neem contact met ons op via de klantenservice voor een persoonlijk advies. Dat kan telefonisch 076-8200813 of online via de chat of per mail info@hulpwinkel.nl. Wij staan graag tot uw dienst.

Welke producten worden vergoed door de verzekeraar en welke niet?

In Nederland bestaan verschillende wetten en regelingen om hulpmiddelen (gedeeltelijk) vergoed te krijgen. Het soort hulpmiddel bepaalt onder welke wet of regeling een vergoeding kan worden verkregen. Niet alleen het soort, maar ook de omstandigheden en de gebruikssituatie bepalen welke regeling van toepassing is. Tijdelijke hulpmiddelen die je te leen krijgt voor behandeling, verpleging, revalidatie en verzorging zijn vaak opgenomen in de basisverzekering. In de meeste gevallen geldt dat hulpmiddelen moeten worden voorgeschreven door een arts of specialist, om voor vergoeding in aanmerking te komen. Sinds 2013 krijg je blijvende loophulpmiddelen als rollators, krukken en looprekken niet meer vergoed vanuit de basisverzekering. Soms zijn deze hulpmiddelen nog wel gedekt in de aanvullende verzekering. Check daarvoor altijd de polisvoorwaarden van je eigen verzekeraar! Voor meer informatie, zie bijvoorbeeld de site van Rijksoverheid en meer info op Mezzo.nl.


Hoe moet ik registreren?
Om af te rekenen dient u uw persoonlijke gegevens in te vullen als u voor het eerst een bestelling doet bij Hulpwinkel.nl. U kunt ervoor kiezen om daarbij een account aan te maken of een eenmalige bestelling te plaatsen. Een account werkt makkelijk bij uw volgende bestelling. 


Ik kan niet inloggen, wat nu?
- U bent al geregistreerd als klant en u bent uw wachtwoord vergeten:
U klikt dan op de knop ‘wachtwoord vergeten’. U ontvangt uw nieuwe wachtwoord via de e-mail. Wanneer u hierna nog steeds problemen ondervindt met inloggen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
- U bent nog niet geregistreerd als klant.
Via 'mijn account' kunt u zich registreren als nieuwe klant. Na inloggen in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere verzendadressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen.

 

Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Voldoet een door u besteld hulpmiddel niet aan uw wensen dan kunt u dit binnen 14 dagen aan ons retourneren, mits ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking. Het retouradres is Koekoeksedijk 38, 4761 PJ Zevenbergen. De verzendkosten voor het retour sturen van het product komen wel voor uw eigen rekening. Voor een spoedige afwikkeling verzoeken wij u om in een kort schrijven uw bestelnummer te vermelden en een rekeningnummer waar wij het geld op kunnen terugstorten.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Nadat we uw product ontvangen en gecontroleerd hebben zullen wij het door u betaalde bedrag retour storten (inclusief eventueel door u betaalde verzendkosten bij de bestelling). Het geld zullen wij binnen 14 dagen na ontvangst van uw retournering terugstorten op het door u opgegeven rekeningnummer.

 

Hoe lang is de garantietermijn?
Alle producten hebben fabrieksgarantie conform de verleende garantie door onze leveranciers.

 

Wat moet ik doen als een product defect is?
Onze leveranciers zijn gevestigd in Nederland en hebben een zeer goede service. Bij een defect product neemt u altijd eerst contact op met onze klantenservice 076-8200813. Waarschijnlijk vragen wij u om een beschrijving van het probleem op de mail te zetten en daarbij een foto van het defect te sturen. Na overleg met de leverancier hoort u via onze klantenservice hoe uw probleem wordt opgelost. Eventuele kosten voor het retour sturen van het defecte product komen, als het defect binnen de garantievoorwaarden valt, voor rekening van Hulpwinkel.nl. Wij zullen uiteraard zorgen voor een correct werkend nieuw product óf – wanneer dit niet meer mogelijk blijkt – u ontvangt uw geld retour. 


 

Wordt uw vraag hier niet beantwoord, neem dan contact op met onze klantenservice via 076-8200813.